party like a rockstar

Igår var det tjejmiddag hos Lina, god mat och supertrevligt! Utan alkohol blev alla dock lite sega
och eftersom Jolin glömt sin uppgift - att ta med sig roliga spel, kom vi istället på vid halv 10 tiden
att åka till Södertälje och dra ut istället. Snabbt drog vi hem till Jolin och började dricka, sedan for
vi iväg. Och ute var det riktigt roligt. Träffade mycket folk man inte sätt på länge och sen blev det
självklart en hel del dansande. Grym kväll!

Imorse velade om hurvida jag skulle åka till träningen eller inte, men jag kom upp ur sängen och
åkte med Linda dit. Tråkigt nog var vi bara 6 styckna där, så träningen blev inställd. Jag, Martina och
Linda var duktiga ända och sprang runt hela Gnesta, jobbigt som bara den.
Jag och fröken Andersson hade inte fått nog med motion, så efteråt stack vi direkt till badet och solade
och simmade ett bra tag.

Nu är jag trött i både kroppen och huvudet. Tyvärr har jag matte som måste pluggas, prov imorn och
det känns sådär. Ska ta och ringa Angelika nu och se vad hon behöver hjälp med :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0