Thailand vs. Sverige liksom

Denna helg har jag sett till att umgås så mycket jag bara ha orkat med flickorna Andersson.
I fredags blev jag bjuden hem till Lina på middag i form av tacos. Vi kollade sedan Let's dance,
färgade ögonfransar och våldsgästade Linda och hennes bubbelpool. I den varma och sköna
poolen satt vi sedan halva natten och snackade skit om allt och inget.

Lördagen blev det melodifestivalen, Hot chick, hallonsmoothie och mys här hemma.
Lyckligtvis stannade även Linda kvar som nattsällskap.

Nu har jag kramat om de båda tjejerna ordentligt. Tycker att det är orättvist att de åker iväg till
Thailand idag och lämnar mig här hemma, hur ska jag klara mig liksom? En lättnad är förstås
att jag och Micke åker iväg om 11 dagar, ska bli så underbart!! Men två och en halv vecka utan
mina favorittjejer kommer bli väldigt långtråkigt och ensamt..

Idag ska jag varje fall umgås med Hannie, roligt ska det bli att träffa henne igen!
Hoppas hon ringer snart, börjar känna mig lite sällskapssjuk.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ohh vad jag kommer sakna dig <3 Eftersom att du inte kommer att ha något att göra när vi är borta så utmanar jag dig ;)

2009-02-22 @ 14:16:40
URL: http://landersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå inget att göra, tror du viveka bara har två vänner? ;) jag ska ta med henne ut på äventyr

2009-02-23 @ 17:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0