2009

Riktigt dålig uppdatering, jag vet. Men så här på lovet orkar och hinner man inte.

Hittils har lovet varit ganska fullspäckad. Julen firades i Södertälje, juldagen på
elektron i Gnesta. Annars har det hunnits med bowling, bio, skridskoåkning, filmkvällar,
promenader, solande, simmande och annat skoj. 

Nyåret firades in hemma hos Baumer. På dagen var vi ute på isen allihopa och grillade 
korv och körde lite "hockey". Sedan åkte alla hem och gjorde sig vackra inför kvällen innan 
det var dags att åka tillbaka igen. Det blev trerättersmiddag, uppdrag, spel, såklart sing star, 
gitarrspelande och fyverkerier. Mycket trevlig kväll och en bra start på det nya året.

Nyårslöften är till för att brytas, eller? I år ska jag försöka att genomföra nån form av motion varje
dag. Igår var jag och Micke ute på en lång promenad, sedan blev det skridskoåkning ute på Frösjön
med Linda och Björn. Idag har jag och Lina haft ett jobbigt simpass. Om jag kommer fortsätta i denna
hurtiga stil återstår att se. 

Nu ska jag laga lite (nyttig) mat. Sen ska jag ringa till Linda och flirta med henne, jag och Maija är
nämligensugna på lite dansmatta och bubbelbad hos fam. Andersson ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Flörta på du. Glöm inte bort att mutor accepteras ;) haha

2009-01-02 @ 16:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0