Dessa sjuktider

Förskylningarna rullar tätt nu. Precis när man känner att det börjar släppa så kommer
det igen. Typiskt! Nu är det halsont och snoret ur näsan som mot min vilja bara rinner
och rinner. Har egentligen både fotboll och innebandy idag, men får nog tyvärr bli vila.
Micke kallar mig tönt, kanske har han rätt? Jag vet att jag viker ner mig lite för lätt, men 
känner man sig dålig så ska man inte träna, det är min filosofi. Jag lär ju i varje fall 
inte må bättre efteråt. Fast det är såklart lätt för killen som aldrig blir sjuk att säga, eller 
rättare sagt han som vägrar inse att han är sjuk och borde vila nån gång :)  
Jag säger då det, i så fall hellre en frisk tönt än en sjuk cooling.

Istället får kvällen ängnas åt pluggande. (SUPERSVÅRT) matteprov på måndag, inlämning
om feminism imorn och så psykologin till tisdag, det är lite..

Dessutom har mitt gamla "läs-jag" fått liv igen. Såg en av gossip girl böckerna på biblioteket
igår, lånade den och nu är jag fast!

Så pausen i pluggandet får bli te och läsning i soffan :) mysigt, men det låter lite pensionär-igt!


Kommentarer
Postat av: coolingen

Jag tränar för att det är kul.Kan ju inte ligga hemma på soffan och gotta sig:P

2009-01-29 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0