Feeling good

Idag har jag och Hanna haft en riktigt underbar dag. När vi båda fyllde 18 fick vi presentkort
på sydpoolens spa och idag var det dags att använda dem. Vi valde Face de luxe, den lyxigaste
ansiksbehandlingen som innehöll rengöring, ansiksmassage, portömning, peeling, olika krämer
och ansiksmasker, handmassage, nackmassage och så fixade de ögonbryna. Så underbart skönt
det var! Man kände sig riktigt bortskämd att bara ligga inlindad i täcken och bli ompysslad i över en 
timme. När behandlingarna var klara var det fritt fram att bada bubbelpool och basta. Vi gjorde det
ett tag, sedan tog vi bilen hem till Gnesta igen. 

Ikväll blir det till att umgås med Micke. Det blev aldrig något bastande som planerat förra gången, så 
idag har vi åter igen planer på att sätta igång bastun. Sen har jag varit duktig och handlat frukt och gjort
i ordning en stor fruktsallad som jag tänkte att vi skulle mumsa i oss :)

Nu ska jag börja fixa maten så den är klar till mamma kommer hem. Jag har fått bestämma mat idag,
lövbiff, kroketter och tzatsiki, my favorite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0