Välkommen tillbaka skola

Idag var första skoldagen efter lovet, och ja, det var rätt segt att komma upp.
Jag kan ju skatta mig lycklig att jag i alla fall hade sovmorgon och kunde ta
halv 11 tåget. Kom en timme förtidigt som alltid på tisdagar, som tur var hade
jag Frida som sällskap. Medialektion, som var den sista nånsin faktiskt, kändes
lite onödig. Vi gjorde utvärdering om kursen och hade betygsnack, sedan var
sista lektionen med världens bästa lärare Kjell samt dagen slut.

Ikväll är det fotbollsträning ikväll. Lite nervositet har kommit tillbaka eftersom det
blir första utomhusträningen, men jag är samtidigt laddad. Efter träningen ska 
hockey kollas, killarna har match.  

Fram tills dess - pluggande av religion.





6 månader idag  ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0