Vinterförskylning

Japp en sån har jag åkt på, inte speciellt kul alls! Både snoret och tårarna rinner, jag hostar slem
näsan är röd efter alla snytningar. Usch! Vill bara gå och begrava mig i sängen eller nått.

Orkade i varje fall följa med till min kusin Rickard på kalas, där är det alltid lika trevligt. Vi fick Tacos
och fika, sedan blev det som vanligt Rockband :)

Lördagskvällen ser ut att bli seg och ensam, men det behöver väl jag. Är ändå inte på något roligt humör.
Mamma och jag ska göra lite mat nu, sen kanske en film eller nått? Och hockeyn får man väl inte missa
sen heller antar jag. Sverige är ju i semi så då ska till och med ointresserade jag titta, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0