Lovely

I fredags var det dags för drakbåtsrodden i Maren.
Utklädda till prinsessor visade vi alla att klass SPMe3 är bäst på Wendela. 
Så i och med segern springer vi ut först på studenten, jippi!  



Annars har helgen bjudit på studentfirande, utgång i Stockholm,
solande, båtåkande och fotboll. Första vinsten tog vi igår, så skönt!

Idag blev det ingen lång dag i skolan.
Lärarna bjöd på glass på Torekällberget och sen drog jag ner till stan.
Hade egentligen planerat att åka till Stockholm med Hanna och Maija,
men tack vare onda fötter hoppade jag det.
Stötte på Lina på stan och satte oss istället och åt vid maren.

Pappa och jag satt nyss och tittade på vädret.
Här citerar jag vädergubben:
"Det kommer vara ostadigt och kallt väder hela veckan..
..och torsdagen den vågar jag knappt visa, den ser rent ut sagt bedrövlig ut"

Jag kommer gråta om regnet håller i sig till fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0