Vad är det som händer?

Kan inte riktigt förstå ett det är imorgon vi tar studenten, imorgon!

Idag är det Linas tur, så skickade ett medelande till henne imorse.
Till svar fick jag något i stil med:
"Jag mår jättedåligt, missar champange frukosten för att jag har spytt"
Stackarn!

Jag börjar oroa mig eftersom jag spenderat väldigt mycket tid tillsammans med henne.
Känner mig redan kraslig, ont i halsen, snorig och igår till och med illamående. 
Men bara inte någon jävla maginfluensa bryter ut!

Jag gör nu allt för att hålla mig frisk.
I natt sov jag med lök runt halsen för att dämpa halsontet.
Imorse gick jag upp tidigt och tog alla piller och medicin jag kunde hitta.
Känner mig faktiskt en aning bättre nu.

Morgondagen ska bli grym, oavsett vad!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAHA sov du med lök runt halsen?! JAG DÖÖÖR :D

2009-06-04 @ 13:42:49
Postat av: hanna

och Hanna tur, tack för den.

2009-06-09 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0