Efterhängsna jävel

Till mitt försvar av dålig uppdatering har internet inte fungerat på länge.

Man kan ju tycka att den här sjukan borde släppa någon gång.
Men nej, efter en och en halv vecka mår jag fortfarande lika dåligt.
Jag mår illa. Har ont i magen. Kräks. Dålig aptit. Ont i huvudet.
Snorar. Hostar. Halsont.
Jag ser förjävlig ut med mina svullna ögon och snor som rinner ur näsan.

Hela helgen har alltså i princip spenderats i sängen eller soffan,
och jag tror jag har kommit igenom två hela vänner-säsonger.

Imorgon stannar jag hemma för att kunna gå till doktorn.
Sen på eftermiddagen har jag en jobbintervju på posten.
Hoppas verkligen han slipper se mig så som jag ser ut nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0