Nu ger vi oss av!

Kan börja med att säga att lördagskvällen blev väldigt lyckad.
Trevlig middag, härliga tjejer och tillsist en mycket utgång.  
Dock inte så lugn som jag tänkte, blev mycket dricka och mycket dans.
Men det var det värt.

Söndag, måndag, tisdag bestod av jobb, jobb, jobb.
Och innan det skola förstås.
Blev jobbiga dagar och kom hem halv 10 på kvällen,
men båtmässa var ändå helt okej.

Idag har jag varit på toppenhumör hela dagen.
Brydde mig inte ens om att jag fick stanna kvar
själv på filosofilektionen och ha privatlektion.
Det var ju sista dan!

Imorgon åker vi till varmare breddgrader.
Så ha det bra i kalla och snöiga Sverige ni, ha! 
Ses om en vecka :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0